torsdag 27 januari 2011

Snart helg igen! Gött! I morgon skall jag vara hemma med Noah som har en rejäl förkylning.
Ska bli ganska skönt faktiskt! Min älskade systerdotter Cornelia fyller 3 år i mogon , så på lördag blir det kalas.
Själv fyllde jag år i onsdags och jag fick inte köra hem direkt utan var "tvungen" att köra om gymmet. KLockan 17: 40 ringde Noah och sa att jag fick komma hem.MAten stod på bordet och barnen hade bakat en kladdkaka alldeles själva. Så skulle man ha det varje dag-kanske inte med kladdkaka men med middag på bordet. Det är så tråkigt att komma på vad man ska äta!

Idag sprang jag 7 km efter att ha vilat i två dagar. Skönt väder- blå himmel och 3 minus. Kändes ganska bra men det gick inte så fort dock..

Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Hade nästan gett upp hoppet om ditt skrivande, tur jag gick in idag.
    Pussa mina älsklingar

    SvaraRadera