söndag 16 januari 2011

Hej på er alla!
Det var länge sedan! Hösten gick undan, det blev vinter och nu går vi mot ljusare tider igen-inte helt fel!
I höstas startade jag tillsammans med tre andra, upp ett gym. Eller gruppträningsanläggning kanske man skall säga. Det var absolut inget som jag hade funderat på men jag fick chansen och tog den.
Det har varit och är mycket jobb men det är jättekul. Efterfrågan var stor och nu håller vi på att renovera för fullt för att kunna öppna ett gym i februari. Responsen som vi har fått har varit enorm och man har lärt känna massor av härliga människor.
Det skall bli skönt när gymmet är på plats och man kan landa lite.

I höstas hade vi en behövlig semester i Thailand-paradiset. Kan inte hitta något annat land som man jämföras med Thailand. Det är varmt, fint, billigt och underbara människor.
Om ni får möjligheten-åk dit!

Jag påbörjade en utbildning i Viseuellfotografering i höstas men den lade jag på is när det stod klart att vi skulle öppna ett gym. Tiden räcker tyvärr inte till allt.... Men jag har ett år på mig att slutföra den, så kanske en dag...

Hur ser min vardag ut just nu då?
Livet rullar på vare sig man vill eller inte.. Jobbar 75%, vilket är skönt annars hade det inte gått att få ihop vardagen.
Har pass i snitt tre dagar i veckan-core, styrka, spin eller crossfit. Har påbörjat en utbildning till stryketränings instruktör, för att kunna tillgodose våra kunders behov samt öka min egen kunskap om vår kropp.

Hoppas att allt är bra med er!
Höres

2 kommentarer:

  1. Kul!! :)

    Vad är crossfit?? :)

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Crossfit är ungefär samma sak som cirkelträning.
    Jag har haft ett pass nu i kväll och det är verkligen effektiv träning. Du blandar kondition och styrka-supereffektiv träning som kan göras nästan var som helst,

    SvaraRadera