söndag 23 januari 2011

I morse rinde klockan fem i halv sju. Noah skulle spela cup i Älmhult med p-12 och vi skulle var på plats halv åtta. Tur att det är jobb i morgon så att man får sova lite längre....
Killarna var duktigt- lagen de mötte hade oftast rena p-12 lag. Men de stod upp jättebra och gick till kvartfinal när de förlorade med 2-0. Ganska skönt för semifinalen var kl sex i kväll.
Vi var hemma kl två och halv tre var jag på gymmet för att hålla i cirkelträning. Vi var 12 st och det var riktigt roligt. Har dock en liten förkylning så jag tog det lite lungt.
I morgon ska jag hålla i core och styrkemix. Får ta och bestämma mig hur jag ska lägga upp passen.

Höres allihop!

1 kommentar:

  1. Hej hej!

    Nja, huset har inte brunnit ner, men det har brunnit i huset och allt blev rökskadat. Så de rev allt utom skalet. Nu håller de på att bygga upp allt igen.

    Vi har tagit det ganska bra faktiskt. :)

    Träningen känns jättebra. Så skönt att vara igång igen. :)

    Hoppas allt är bra!

    Kramar Anna

    SvaraRadera