tisdag 10 augusti 2010

I dag fyller min älskling 35 år!! Tror att barnen var mer uppspelta än han. När killarna hade tränat sjöng vi för honom och han fick sina presenter.

Idag har jag kört intervaller i form av stege. Började med 5 min tuff löpning därefter gick jag 1 min. Sen blev det 4 min och då sprutade mjölksyran!! Arbetade min ner till kortaste intervallen som var 1 min. Tufft men skönt!!
Innan dusch blev det 30 min styrka. Bobbe har bett mig sätta ihop ett kort på strykepass på 30 min, och jag tror att jag fick till det idag!

I morgon blir det Ullared!!

3 kommentarer:

  1. Ullared utan mig:(. Jag tar gärna också det styrkepasset, 30 min är vad jag brukar köra i källaren.. Bobben börjar bli gammal:)

    Kram på er

    SvaraRadera
  2. Längesen det kom en uppdatering, hoppas allt är bra! :)

    SvaraRadera